Sehana*Pl
Magda
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Sob 17:58, 07 Mar 2009 Temat postu: Regulamin wyboru Administratora i Moderatorów na RASOWE*PL |
|
|
REGULAMIN WYBORU MODERATORÓW I ADMINISTRATORA NA FORUM RASOWE*PL
Wybór moderatorów
1. Szansę zostania Moderatorem mają osoby przestrzegające regulaminu, zaangażowane w życie forum i obecne na nim od dłuższego czasu.
2. Moderatorem nie może zostać osoba, która pełni już taką funkcję na innym forum o tej samej tematyce lub pokrewnej.
3. Wybór Moderatorów forum odbywa się drogą głosowania. W ciągu 7 dni od ogłoszenia wyborów ogół użytkowników ma możliwość oddać głos na przedstawione kandydatury, bądź wysunąć własną. Wyboru dokonujemy zwykłą większością głosów osób biorących udział w głosowaniu.
4. Kandydaci z największą ilością głosów, automatycznie stają się Moderatorami po wyrażeniu na to publicznie zgody.
5. Na skład administracji Forum Rasowe*PL - wchodzi jeden Administrator, dwóch Moderatorów.
6. W chwili rezygnacji jednego z Moderatorów, Administrator wraz pozostałym Moderatorem mają prawo sami dobrać sobie nowego Moderatora z listy osób, których kandydatury były podawane przy poprzednim głosowaniu.
7. W przypadku rezygnacji z funkcji obu Moderatorów, Administrator ogłosi nowe wybory na Moderatorów.
Duża ilość postów na forum nie zwiększa szansy na zostanie Moderatorem. Poniżej wymagania stawiane przyszłym Moderatorom forum Rasowe*PL:
1.Stosowanie się do Regulaminu Ogólnego (oraz Netykiety (http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta )
2.Nienaganna opinia na forum.
3.Częste przebywanie na forum.
4.Wymagany odpowiedni staż przebywania na forum.
5.Odpowiedzi rzeczowe i na poziomie, dobra strona merytoryczna odpowiedzi.
6.Spokojne i wyważone podejście do odpowiedzi na forum.
7.Znajomość obsługi funkcji służących do moderacji forum.
8.Kandydat musi być poparty przez wszystkich Administratora/ Moderatorów
9.Brak jakichkolwiek ostrzeżeń od innych Moderatorów/Administratora.
Regulamin Moderatorów
1. Stosowanie się do Regulaminu Moderatorów, Regulaminu Ogólnego wraz z wszystkimi punktami tych regulaminów oraz Netykiety ( [link widoczny dla zalogowanych] ).
2. Poszanowanie godności innych użytkowników forum.
3. Częste przebywanie i przeglądanie forum, weryfikacja nowych postów.
4. Dbanie o porządek i czystość na forum, w tym:
a. Cenzurowanie niestosownych, wulgarnych odpowiedzi.
b. Przenoszenie wątków do właściwych forów, scalanie wypowiedzi, otwieranie, zamykanie postów.
c. Jednakowe traktowanie wszystkich uczestników forum- bez wprowadzania ulg i wyjątków dla najbliższych znajomych, przyjaciół, etc.
d. Upominanie słowne i pouczanie użytkowników forum.
e. Udzielanie upomnień i ostrzeżeń
5. Umiejętne, pokojowe rozwiązywanie konfliktów.
6. Szybkie i obiektywne reagowanie na zgłoszenia o naruszeniu Regulaminu.
7. Obowiązkowa współpraca z resztą Moderatorów/Administratorem.
8. Moderator ma obowiązek do pojawiania się na forum przynajmniej raz na 3 dni, w uzasadnionych przypadkach rzadziej.
9. Moderator samowolnie dokonujący zmian w forum nie przewidzianych w niniejszym regulaminie -usuwanie kont, usuwanie wątków, blokowanie użytkowników bez konsultacji z gronem administracyjnym w trybie natychmiastowym zostanie wykluczony i zdjęty z funkcji Moderatora
Wybór Administratora
1. Administratorem, może zostać jeden z moderatorów posiadający już staż w pracy z moderacją forum. Wybór Administratora odbywa się drogą uzgodnienia między Moderatorami.
2. Administrator- nie jest właścicielem forum.
Regulamin Administratora
1. Stosowanie się do Regulaminu Moderatorów, Regulaminu Ogólnego wraz z wszystkimi punktami tych regulaminów oraz Netykiety ( [link widoczny dla zalogowanych] ).
2. Poszanowanie godności innych użytkowników forum.
3. przeglądanie forum, weryfikacja prac moderatorskich na forum, przeglądanie zawartości forum i weryfikacja postów.
4. Dbanie o porządek i czystość na forum, w tym:
a. Cenzurowanie niestosownych, wulgarnych odpowiedzi.
b. Przenoszenie wątków do właściwych forów, scalanie wypowiedzi, otwieranie, zamykanie postów, usuwanie treści zbędnych-zdublowanych wpisów, tematów nieaktualnych.
c. Jednakowe traktowanie wszystkich uczestników forum- bez wprowadzania ulg i wyjątków dla najbliższych znajomych, przyjaciół etc.
d. Upominanie słowne i pouczanie użytkowników forum, blokowanie użytkowników notorycznie łamiących Regulamin Rasowe*PL- w porozumieniu z moderatorami.
e. Usuwanie kont fikcyjnych, zeropostowych co 7 dni po wysłaniu wiadomości prywatnej do nowego użytkownika
5. Umiejętne, pokojowe rozwiązywanie konfliktów.
6. Szybkie i obiektywne reagowanie na zgłoszenia o naruszeniu Regulaminu.
7. Obowiązkowa współpraca z resztą Moderatorów.
8. Administrator ma prawo zmieniać regulamin.
9. Administrator (oraz Moderatorzy)nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
10. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale TECHNICZNY
11. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 07 marca 2009 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|